Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 marca 2017

Makijaż: Żółta poświata cut creuse


Przyszedł czas na kolejny makijaż typu cut Creuse, spodobała mi się ta technika makijażu, można tworzyć dzienne jak i wieczorowe bardziej błyszczące oczy. Tym razem skupiłam się na wyrysowaniu idealnej granicy między ruchomą a nieruchomą powieką, coraz bardziej jestem zadowolona z efektów i cierpliwości do zrobienia idealnej równej kreski. Jak wpomiałam ostatnim poście dotyczącym tego typu makijażu, trening czyni mistrza czy coś w tym rodzaju :) 
Wykonałam tradycyjny makijaż cut Creuse z dodatkiem żółtego koloru, aby oko nie wydawało się nudne i mdłe.  Tego dnia nie miałam wymalowanej całej twarzy, ponieważ nigdzie nie wychodziłam a chciałam by moja skóra odpoczęła do kosmetyków, tak więc przedstawiłam zdjęcia oczy i ust.


Spis kosmetyków których użyłam do tego makijażu:

TWARZ:
- brak - 

OCZY:
Górna powieka:
- Baza pod cienie: Avon, w słoiczku
- Cienie do powiek: Makeup Revolution, (1-łuk brwiowy, 7+11-załamanie powieki, )
- Korektor: Catrice camouflage cream w słoiczku 010 IVORY (powieka ruchoma)
- Cień do powiek: Makeup Revolutin, Fortune favours the brave (New Word- powieka ruchoma)
- Eyeliner: Sleek dip it czarny
- Eyeliner: NYX vivid brights żółty
- Klej do rzęs: Misslyn
- Sztuczne rzęsy: Ps, natural
- Tusz do rzęs: Yves rocher, sexy pulp

Dolna powieka:
- Kredka do oczu: Essence, longlasting kremowa
- Tusz do rzęs: Yves rocher, sexy pulp

BRWI:
-  pomada do brwi: Freedom, EBONY
- Żel do brwi: Wibo fixer shape&define

 USTA:
- Pomadka w płynie: Sleek matte me CRUSHED LAVENDER 036




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz