Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 marca 2017

Makijaż: Błysk wieczoru


Nie ma to jak zawsze nudne wieczorowe makijaże, czerń, czarość, matowość… Ja postanowiłam o takich makijażach zapomnieć i dodać błysku i delikatny akcent koloru, aby było tego mało postawiłam na ciemne usta. Czy zawsze trzeba trzymać się zasad, ciemne oczy to delikatne usta? Lub na odwrót?  Postanowiłam złamać dotychczasowe zasady. Dla niektórych może to być za mocny, ‘’teatralny” makijaż, ale mi się podoba, a co najważniejsze to w makijażu należy dobrze i swobodnie się czuć :)



Spis kosmetyków których użyłam do tego makijażu:

TWARZ:
- Podkład: Bourjois,  cream cc, 123 perfect 31 IVORY
- Korektor: Catrice, liquid camouflage 020 LIGHT BEIGE
- Puder: Rimmel, stay matte 001 TRANSPARENT
- Bronzer: Miss beauty
-  Rozświetlacz : Technic

OCZY:
Górna powieka:
- Baza pod cienie: Avon, w słoiczku
- Cienie do powiek: Makeup Revolution, (1-łuk brwiowy, 7-załamanie powieki)
- Cień do powiek: Sensique, trendy eyeshadows 166 BLACK TO SMOKY (Czerń – zewnętrzy kącik)
- Cień do powiek: Sleek Bad girl 596 (Blade – środek powieki ruchomej)
-Rozświetlacz: Sleek highlighting palette solistce (środek powieki ruchomej)
- Cień do powiek: Makeup Revolutin, Fortune favours the brave ( New world- wewnętrzy kącik)
- Cień do powiek: Sleek Bas girl 596 (Innocence – wewnętrzny kącik)
- Eyeliner: Sleek dip it czarny
- Klej do rzęs: Misslyn
- Sztuczne rzęsy: Ps, natural
- Tusz do rzęs: Yves rocher, sexy pulp

Dolna powieka:
- Czarna kredka: Avon, supershock Black 
- Cień do powiek: Sensique, trendy eyeshadows 166 BLACK TO SMOKY (Czerń – zewnętrzy kącik)
- Cień do powiek: Makeup resolution colour haos (Pink Obsessed – 3/4  dolnej pwieki)
- Tusz do rzęs: Sleek full fat lash

BRWI:
-  pomada do brwi: Freedom, EBONY
- Żel do brwi: Wibo fixer shape&define

 USTA:
- Szminka: Avon Revenge



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz